صنعت بیمه به دنبال جلب رضایت بیشتر مشتریان است + فیلم
مدیرعامل شرکت بیمه دولتی ایران، اظهار کرد : با توجه به آخرین نظرسنجی هایی که منتشر شد،خوشبختانه نتایج رای دهندگان ازخدمات صنعت بیمه خوب بود.
فرهنگ اقتصاد _ علی جباری در گفتگویی گفت: دغدغه رضایتمندی برای شرکت های بیمه ای یک دغدغه الزامی بوده و به عبارت بهتر امروزه صنعت بیمه نیاز به جلب رضایت مردم دارد که با اطلاع رسانی درست و ارائه خدمات به موقع و مناسب این امر حاصل می شود.
وی، افزود: در حال حاضر رضایت مردم از صنعت بیمه مطلوب نیست اما مناسب است که با توجه به رویداد صنعت بیمه، زمینه رضایت بیمه گزاران و مردم از صنعت بیمه باید مهیا شود تا این رضایتمندی افزایش یابد که این امر از طریق خدمات به موقع و مناسب حاصل میشود.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: